måndag 2 juli 2012

Utekväll med babysister

Shit vilken kul kväll vi hade igår, det går inte att beskriva i ord vilket jäkla ös det var ute på stan. Jag och Savannah var kittade och redo för en grym utekväll och sprang in mot Fuengirola efter matchen.
Det var riktigt kul och vi dansade som galningar på foreplay tills klockan blev halv två. Sen var det sängen som gällde för mig. Lite segt i morse men det var nyktert igår så det var inget en kopp kaffe inte kunde rädda upp. Min fina lilla syster gjorde killarna helt galna. Jag fick vifta bort dem som flugor runt honung, det hjälpte ju inte att hon hade hotpants i stl 6 år på sig heller.



Barhäng på Goodtimes, obs hon dricker Cola :)


TAGGADE !!

Peace

Tydligen så tyckte vi att det var en bra idé att köra lite ölpingis med två finska pojkar.
 Kände mig som Ms Robinsson. Men de var trevliga och drack alla 16 öl själva, ok jag drack 2 :)


No coment !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar